Proves de recuperació setembre ESO i Batxillerat

Els dies 1, 2 i 3 de setembre hi ha programades proves de recuperació per a ESO i Batxillerat.

Calendari proves ESO, Batxillerat diürn, Batxillerat nocturn

Per mor de la situació derivada del covid 19 s’han de seguir les següents indicacions:

• Abans d’acudir al centre s’ha de prendre la temperatura corporal i no es por acudir amb més de 37,5º
    ● Tampoc no es pot assistir al centre en cas de tenir simptomatologia compatible amb la COVID-19 o si s’està en aïllament.
       ● Si no es pot assistir al centre per algun d’aquest motius, s’ha de contactar amb el professorat de la matèria per tal d’acordar com es durà a terme l’avaluació telemàtica. En cas de no poder contactar amb el professorat s’ha de fer amb el centre.
       ● L’ús de mascareta és obligatori en tot moment, tant per al personal del centre com per a l’alumnat.
       ● S’ha de mantenir la distància interpersonal d’un metre i mig.
       ● El professorat ha d’estar dins les aules 10 minuts abans de l’hora d’inici dels exàmens. Obrir les aules i ventilar-les. Utilitzar les aules assignades.
       ● L’alumnat quan arriba al centre ha d’entrar per la porta principal, seguir pel passadís de direcció i pujar per l’escala de professors fins les aules assignades, sempre seguint les indicacions del professorat i personal del centre..
       ● En entrar a l’aula s’ha de netejar les mans amb gel hidroalcohòlic.
       ● Anar omplint les aules des de les taules més allunyades de la porta d’entrada fins a les taules que en són més properes.
       ● Quan un alumne ha acabat l’examen el professor l’ha de recollir i l’alumne ha d’esperar el permís per poder sortir. L’alumnat ha d’anar sortint d’un en un, per tal d’evitar aglomeracions, seguint el camí invers a l’entrada.
       ● Una vegada acabat l’examen ha de sortir del centre i si té una altra prova tornar a l’hora indicada.
       ● El personal de neteja passarà a desinfectar les aules una vegada acabada cada prova.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *