El nostre centre participa en el programa PROA+

Dins el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia del Gobierno de España i amb finançament dels fons NextGenerationEU, s’ha posat en marxa el programa PROA+ (Programa per l’Orientació, Avanç i Enriquiment educatiu).

Aquest programa es durà a terme en el periode 2021-2024 i està estructurat en unes accions anomenades Activitats Palanca (AP).

En el nostre centre es desenvoluparan aquest curs 21-22 les AP de prevenció d’absentisme i abandonament escolar, de foment de la lectura, Pla d’Acompanyament Escolar (PAE) i el programa Famílies a l’escola, escola de famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *