Matrícula FP i Fulls de matrícula FP

GB1r curs2n curs
GMPresencial menors d’edatPresencial majors d’edatDual menors d’edatDual majors d’edat
GSMenors d’edatMajors d’edat

IMPORTANT:

Si heu obtingut plaça a la llista definitiva de dia 20 de juliol podeu descarregar els impressos de matrícula corresponent de la taula anterior. Si l’alumne/a és menor d’edat, totes les persones que tenguin la pàtria potestat han de signar totes les fulles.

Els alumnes que es matriculin de 1r curs han de fer efectiva la matrícula els dies 20, 21 I 22 de juliol a la secretaria ( 9h-13h) sense cita prèvia.

Els alumnes que passen a 2n o repetidors amb reserva de plaça han de matricular-se els dies 4, 5 i 6 de juliol a la secretaria ( 9h-13h) sense cita prèvia. Només basta presentar els fulls de matrícula i el rebut de pagament.

(1) En certs casos, vos podeu matricular de mòduls solts (no de curs sencer).

En aquest cas, imprimiu els fulls de matrícula que vos pertoca i en substituiu el full de pagament pel d’aquest enllaç.

GM Full pagament mòduls solts

GS Full pagament mòduls solts

Heu de posar el noms dels mòduls dels quals vos matriculau. Si no els sabeu, en el moment de formalitzar la matrícula a secretaria vos els indicaran.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *